INFORMACJE DODATKOWE
Bezwypadkowy TAK
Serwisowany w ASO TAK
Tylko prywatne TAK
PARAMETRY POJAZDU
Marka Audi
Model A6
Wersja C6 (2004-2011)
Rok produkcji 2008
Przebieg 336 000 km
Pojemność 2000 cm3
Moc 124 KW (170 KM)
Rodzaj paliwa Benzyna
Napęd Na przednie koła
Typ nadwozia Sedan
Ilość drzwi 4
Kolor Niebieski
WYPOSAŻENIE DODATKOWE
Wyposażenie - cechy zewnętrzne
Alufelgi
Elektrochromatyczne lusterko wsteczne
Podgrzewane lusterka boczne
Światła do jazdy dziennej
Światła przeciwmgielne
Wyposażenie - bezpieczeństwo
Wyposażenie - komfort
SZCZEGÓŁOWY OPIS
UWAGA! 40 ZDJĘĆ POJAZDU NA EUROSTAR AUTOPLAC PL
Witam serdecznie wszystkich oglądających
Mam Państwu do zaoferowania Audi A6 C6 sedan/limuzyna w bogatej wersji wyposażeniowej i znakomitym silniku 2.0 TURBO o mocy 170 koni mechanicznych, sprzęgniętym z automatyczną skrzynią biegów. Jest to poprawiona wersja tej jednostki napędowej, mająca jeszcze lepsze parametry i trwałość, obce są jej już problemy z nietrwałym rozrządem czy spalaniem oleju. Dzięki turbosprężarce zapewnia kierowcy duży zapas momentu obrotowego, nie męcząc uszu klekotaniem :) Zaskakuje trwałością, mocą i niskim spalaniem. Pali ok 6,5 L/100 km na trasie oraz ok. 8,0 litra w mieście. Przebiegi tego motoru bez remontu sięgają nawet 500 - 600 tys. km. Ten egzemplarz był na bieżąco i regularnie serwisowany, więc taki przebieg może również stać się jego udziałem. Skrzynia automatyczna działa bez zarzutu, nie szarpie, nie przeciąga, płynnie zmienia biegi.
Samochód w dobrym stanie technicznym i wizualnym. Posiada 100% oryginalny przebieg 336.000 km. Wszystkie naprawy i przeglądy wykonywano na bieżąco. Auto serwisowano do końca w ASO i serwisie niezależnym specjalizującym się w Audi. Przebieg do potwierdzenia w ASO i na historiapojazdu.gov.pl - pisemna gwarancja przebiegu.
UWAGA!!! W aucie wymieniono kompletny rozrząd wraz z napinaczami, ślizgami, pompą wody oraz zalano świeżym olejem 5W40 - cała operacja dokonano niedługo przed sprzedażą - gwarancja na silnik!!! Profilaktycznie zamontowano także nowe szersze pierścienie zgarniające - wada silników TFSI które na oryginalnych pierścieniach potrafiły spalać olej. Nowa jest także pompa olejowa.
Nadwozie w stanie dobrym jak na swój wiek, lakierniczo bez zastrzeżeń.
Zawieszenie nie wydaje podejrzanych dźwięków, nie puka ani nie stuka. Samochód pewnie się prowadzi.
Na aucie założone są opony letnie