| |
Usuń z porównywarki | Usuń z porównywarki | Usuń z porównywarki | Usuń z porównywarki |
| Nazwa |
| | | |
| Zdjęcie |
|
|
|
|
| Cena (zł) | 21900 | 43900 | 3699 | 25999 |
| Przebieg (km) | 344000 | 153000 | 213654 | 98000 |
| Rocznik | 2013 | 2021 | 2003 | 2015 |
| Rodzaj Paliwa | Diesel | Benzyna | Benzyna_gaz | Benzyna |
| Kraj pochodzenia | | Polska | | Polska |
| Bezwypadkowy | TAK | TAK | | TAK |
| Nadwozie | Combi | Hatchback | Mini van | Hatchback |
| Moc (KM) | 170 | 83 | 150 | 80 |
| Skrzynia biegów | Manual | Manual | Manual | Manual |
| Napęd | | Na przednie koła | Na przednie koła | Na przednie koła |
| Zarejestrowany w polsce | | TAK | | TAK |
| Pojemność (cm3) | 2143 | 1197 | 2400 | 1198 |
| Kolor | Czarny | Bezowy | Szary | Bialy |
| ABS | | TAK | TAK | TAK |
| Centralny zamek | | TAK | | |
| Elektryczne szyby przednie | | TAK | TAK | TAK |
| Elektrycznie ustawiane lusterka | | TAK | TAK | |
| Immobilizer | | TAK | | TAK |
| ASR (kontrola trakcji) | | TAK | | |
| Poduszka powietrzna kierowcy | | TAK | TAK | TAK |
| Poduszka powietrzna pasażera | | TAK | TAK | TAK |
| Wspomaganie kierownicy | | TAK | TAK | TAK |
| Czujniki parkowania tylne | | TAK | | |
| Elektrycznie ustawiane fotele | | TAK | TAK | TAK |
| ESP (stabilizacja toru jazdy) | | | | TAK |
| Gniazdo SD | | TAK | | |
| Gniazdo USB | | TAK | | |
| Klimatyzacja automatyczna | | | TAK | TAK |
| Klimatyzacja manualna | | TAK | | |
| Komputer pokładowy | | TAK | | |
| System Start-Stop | | TAK | | |
| Światła do jazdy dziennej | | TAK | | |
| Światła przeciwmgielne | | TAK | | |
| Tempomat | | | | TAK |
| Województwo | lubelskie | łódzkie | podlaskie | małopolskie |
| Miejscowość | TARNOGRÓD | Łódź | Fasty | Chechło |
| Lokalizacja | PRZEDMIEŚCIE BLONIE 125 TARNOGRÓD | Przybyszewskiego 189 Łódź | Szosa Knyszyńska 49 Fasty | Kluczewska, 79C Chechło |
| Serwisowany w ASO | TAK | TAK | | TAK |
| Metalik | TAK | TAK | TAK | |
| Perłowy | | | | TAK |
| Liczba drzwi | 5 | 4 | 5 | 5 |
| Tylko prywatne | TAK | TAK | TAK | TAK |
| Do negocjacji | TAK | TAK | TAK | |